Cum masori performantele campaniilor din Google Ads

Mai mult ca sigur ai auzit oamenii vorbind despre CTR, ROAS, CPA si multi alti indicatori de performanta. Daca vei cere parerea pe un forum sau o retea de socializare in legatura cu acestia vei primii tot felul de pareri diferite si este foarte posibil ca niciuna dintre ele sa nu fie cea corecta pentru tine. De ce? Fiindca fiecare domeniu si fiecare afacere in parte sunt diferite, nu exista o reteta sigura a succesului, de aceea nici performantele nu se masoara la fel. Citeste mai mult…

Ce inseamna PPC Marketing?

Poate ca ai auzit destul de des termenul PPC, mai ales cand vine vorba de Ecommerce. PPC reprezinta prescurtarea Pay-Per-Click si se refera la un canal de marketing bazat pe plata per click. Acesta este un canal foarte puternic si performant de marketing online, mai ales daca este utilizat de specialisti, dar poate fi si cea mai rapida metoda de a pierde bani daca nu esti atent si nu ai experienta necesara in domeniu. Vom reveni asupra acestui aspect in urmatoarele articole.

Citeste mai mult…