#DigitalKnowHow: Cum îți optimizezi campaniile de Paște

Îți oferim câteva idei care să te ajute să îți creezi o strategie eficientă de promovare online și să-ți planifici cât mai bine campaniile digitale cu ocazia Paștelui. O strategie coerentă și un mix de marketing adaptat produselor și serviciilor tale, dar și specificului industriei, pot contribui semnificativ la creșterea vânzărilor în această perioadă.

 Pe lângă pașii binecunoscuți – legați de definirea clară a obiectivelor, segmentarea și targetarea clienților, selecția celor mai potrivite canale, adaptarea mesajelor și alocarea optimă a resurselor – o serie de serie de aspecte sunt foarte importante atunci când integrezi campaniile digitale în strategia de promovare de Paște.

Printre acestea se numără:

  • Să ai deja implementat Consent Mode V2;
  • Site-ul să funcționeze impecabil;
  • SEO să fie optimizat pentru motoarele de căutare, pentru a crește vizibilitatea și a crea cât mai mult trafic organic.
  • Feed-ul de produse sa fie funcțional și actualizat;
  • Să te asiguri ca ai fonduri suficiente pentru a evita suspendarea campaniilor;
  • Să folosești concepte creative de sezon, dar care să te diferențieze de competitorii tăi;
  • Sa creezi conținut valoros și util pentru categoriile de public țintă cărora te adresezi. 
  • Să integrezi cât mai mult conținut video. 
  • Să testezi diferite variante ale mesajelor, imaginilor sau ofertelor pentru a vedea ce funcționează cel mai bine și apoi să utilizezi aceste date pentru a crea o campanie optimă pentru această perioadă.