SUNA ACUM TRIMITE EMAIL

Atrage mai multi
utilizatori pe site-ul tau!

Mai multi utilizatori, mai multi clienți.

Search Engine Optimisation

Solicita acum o oferta SEO pentru site-ul tau și o primesti garantat în maxim 24 ore!

Agentie Optimizare SEO

Câștigi mai multă vizibilitate
Atragi mai mult trafic pe site
Obtii o rata de conversie mai mare
Ai vanzari sau lead-uri chiar și atunci cand nu ai campanii sponsorizate
Castigi mai usor increderea clientilor tai
Obtii mai multe
lead-uri sau vanzari

Ce oferim?

...

Audit SEO

Auditul ne va ajuta sa stabilim strategia pe care o vom aborda pentru a atinge obiectivele stabilite. Auditul va cuprinde urmatoarele elemente: Analiza tehnica a site-ului, Analiza Usability, Audit SEO Off-Page

...

Strategie SEO

In functie de obiectivele si resursele disponibile se va realiza o strategie pe termen lung. Aceasta se va stabili impreuna cu clientul si va tine cont de: volumul cautarilor, scorul de vizibilitate actual, autoritatea in domeniu, competitie, relevanta si buget.

...

SEO onpage

Presupune optimizarea site-ului la nivel tehnic, dar si la nivel de design, astfel incat site-ul sa se incarce rapid, sa fie indexat corect si sa ofere o experienta placuta utilizatorilor. Aceasta etapa dureaza in jur de 2-4 saptamani, in functie de dimensiunea si complexitatea site-ului.

...

SEO offpage

Aceasta etapa presupune imbunatatirea perceptiei clientilor si a motoarelor de cautare asupra calitatii brand-ului si a site-ului. Printre principalele task-uri putem enumera: Realizarea unei strategii de publicare a content-ului din mediul online, Cresterea brand awareness-ului, Publicarea de advertoriale de tip native advertising, Crearea si monitorizarea paginilor de Social Media si Monitorizarea evolutiei scorului de vizibilitate si a autoritatii in domeniu.

...

Local SEO

Optimizare Google MyBusiness

Afacerea ta are nevoie de cat mai multa vizibilitate la nivel local, de aceea vom crea o strategie de optimizare pentru a creste brand awareness-ul si autoritatea pentru aria de interes. Google Local Pack este unul dintre cele mai importante sisteme in care urmarim sa ne afisam pe primele pozitii, astfel incat oricine cauta in zona serviciile/produsele tale sa le descopere cat mai usor. Acest sistem are o rata de click foarte mare, comparativ cu rezultatele clasice, ceea ce ne va ajuta sa generam trafic mai mult trafic organic local.

...

CRO

Optimizare rata de conversie

Costurile per click in zona PPC cresc semnificativ de la un an la altul, astfel devine din ce in ce mai costisitor sa generezi trafic. Optimizarea ratei de conversie este unul dintre cele mai importante procese in ziua de azi, deoarece urmareste sa genereze cat mai multe conversii din traficul deja generat. Aceasta va ajuta la imbunatatirea semnificativa a CPA-ului si ROAS-ului din campanii. Ne folosim de CRO pentru ca motoarele de cautare sa descopere ca site-ul nostru este mai relevant decat cele ale concurentilor si ca vizitatorii au parte de o experienta mai buna.

...

Raportare SEO

În timp real

Tool-urile folosite ne permit sa oferim posibilitatea clientilor sa vada in timp real cu decurge campania de SEO. Veti putea urmari pozitiile cuvintelor cheie si modificarile suferite de acestea inca de la inceputul campaniei. Vom urmari constant inclusiv modul in care evolueaza concurentii. Oferim acces inclusiv la contentul publicat in vederea optimizarii OffPage si punem la dispozitie detalii despre modul in care acesta a impactat modificarile.

...

Optimizare UX/UI

Imbunatatirea experientei utilizatorilor este unul dintre cele mai importante procese pe care motoarele de cautare le urmaresc indeaproape, deoarece acestea isi doresc sa se mentina cat mai relevante, astfel incat acestia sa continue sa le foloseasca. Scopul nostru este sa cream o interfata cat mai placuta si mai usor de utilizat pentru vizitatorii site-ului, astfel incat semnalele primite de catre motoarele de cautare sa fie unele pozitive. Acest lucru va conduce la pozitionare pe primele pozitii in pagina de cautare si vor imbunatatii in acelasi timp si rata de conversie.

...

Monitorizare

Brand Mentions

In primul rand, trebuie sa ne asiguram ca vom monitoriza corect si complet evolutia campaniilor. De aceea, vom verifica si implementa, daca este cazul, tag-urile de Google Analytics, Google Tag Manager si vom crea si seta contul de Google Search Console. Vom urmari atent scorul de vizibilitate, autoritatea in domeniu, modul in care content-ul generat impacteaza modificarile pozitiilor in pagina de cautare si mentiunile brand-ului pe alte site-uri.

...

Audit SEO

Auditul ne va ajuta sa stabilim strategia pe care o vom aborda pentru a atinge obiectivele stabilite. Auditul va cuprinde urmatoarele elemente: Analiza tehnica a site-ului, Analiza Usability, Audit SEO Off-Page

...

Strategie SEO

In functie de obiectivele si resursele disponibile se va realiza o strategie pe termen lung. Aceasta se va stabili impreuna cu clientul si va tine cont de: volumul cautarilor, scorul de vizibilitate actual, autoritatea in domeniu, competitie, relevanta si buget.

...

SEO onpage

Presupune optimizarea site-ului la nivel tehnic, dar si la nivel de design, astfel incat site-ul sa se incarce rapid, sa fie indexat corect si sa ofere o experienta placuta utilizatorilor. Aceasta etapa dureaza in jur de 2-4 saptamani, in functie de dimensiunea si complexitatea site-ului.

...

Monitorizare

Brand Mentions

In primul rand, trebuie sa ne asiguram ca vom monitoriza corect si complet evolutia campaniilor. De aceea, vom verifica si implementa, daca este cazul, tag-urile de Google Analytics, Google Tag Manager si vom crea si seta contul de Google Search Console. Vom urmari atent scorul de vizibilitate, autoritatea in domeniu, modul in care content-ul generat impacteaza modificarile pozitiilor in pagina de cautare si mentiunile brand-ului pe alte site-uri.

...

Local SEO

Optimizare Google MyBusiness

Afacerea ta are nevoie de cat mai multa vizibilitate la nivel local, de aceea vom crea o strategie de optimizare pentru a creste brand awareness-ul si autoritatea pentru aria de interes. Google Local Pack este unul dintre cele mai importante sisteme in care urmarim sa ne afisam pe primele pozitii, astfel incat oricine cauta in zona serviciile/produsele tale sa le descopere cat mai usor. Acest sistem are o rata de click foarte mare, comparativ cu rezultatele clasice, ceea ce ne va ajuta sa generam trafic mai mult trafic organic local.

...

CRO

Optimizare rata de conversie

Costurile per click in zona PPC cresc semnificativ de la un an la altul, astfel devine din ce in ce mai costisitor sa generezi trafic. Optimizarea ratei de conversie este unul dintre cele mai importante procese in ziua de azi, deoarece urmareste sa genereze cat mai multe conversii din traficul deja generat. Aceasta va ajuta la imbunatatirea semnificativa a CPA-ului si ROAS-ului din campanii. Ne folosim de CRO pentru ca motoarele de cautare sa descopere ca site-ul nostru este mai relevant decat cele ale concurentilor si ca vizitatorii au parte de o experienta mai buna.

...

Raportare SEO

În timp real

Tool-urile folosite ne permit sa oferim posibilitatea clientilor sa vada in timp real cu decurge campania de SEO. Veti putea urmari pozitiile cuvintelor cheie si modificarile suferite de acestea inca de la inceputul campaniei. Vom urmari constant inclusiv modul in care evolueaza concurentii. Oferim acces inclusiv la contentul publicat in vederea optimizarii OffPage si punem la dispozitie detalii despre modul in care acesta a impactat modificarile.

...

Optimizare UX/UI

Imbunatatirea experientei utilizatorilor este unul dintre cele mai importante procese pe care motoarele de cautare le urmaresc indeaproape, deoarece acestea isi doresc sa se mentina cat mai relevante, astfel incat acestia sa continue sa le foloseasca. Scopul nostru este sa cream o interfata cat mai placuta si mai usor de utilizat pentru vizitatorii site-ului, astfel incat semnalele primite de catre motoarele de cautare sa fie unele pozitive. Acest lucru va conduce la pozitionare pe primele pozitii in pagina de cautare si vor imbunatatii in acelasi timp si rata de conversie.

...

SEO offpage

Aceasta etapa presupune imbunatatirea perceptiei clientilor si a motoarelor de cautare asupra calitatii brand-ului si a site-ului. Printre principalele task-uri putem enumera: Realizarea unei strategii de publicare a content-ului din mediul online, Cresterea brand awareness-ului, Publicarea de advertoriale de tip native advertising, Crearea si monitorizarea paginilor de Social Media si Monitorizarea evolutiei scorului de vizibilitate si a autoritatii in domeniu.

Clienții noștri

Apariții Media

Întrebari frecvente

Serviciul SEO sta la baza marketingului online, deoarece presupune optimizarea site-ului pentru a deveni relevant pentru motoarele de cautare. Chiar daca stii ce presupune acest serviciu si care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a obtine rezultate, este indicat sa apelezi la o agentie SEO, care are experienta atat in ceea ce priveste acest serviciu, cat si in domeniul in care activezi. Atunci cand vorbim de SEO, experienta este foarte importanta, deoarece este necesara cunoasterea pietei pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.

Pentru ca un site sa fie cat mai relevant pentru motoarele de cautare, acesta trebuie optimizat cu atentie. Acest proces poarta numele de Optimizare pentru motoarele de cautare, cunoscut sub denumirea de SEO (Search Engine Optimisation). Prima componenta a acestui proces este SEO On-Page si presupune ca site-ul sa ofere o experienta de utilizare cat mai placuta si continut relevant, sa se incarce rapid si sa nu aiba erori. Cea de-a doua componenta, SEO Off-Page, presupune crearea unei retele de backlink-uri de calitate, crearea unei autoritati ridicate in domeniu si monitorizarea evolutiei scorului de vizibilitate.

Nu exista un pret fix pentru SEO, deoarece fiecare afacere si fiecare nisa sunt unice. Preturile pentru campaniile SEO se calculeaza in functie de dimensiunea website-ului/magazinului, de competitivitatea in domeniu, de situatia initiala in care se afla site-ul si de obiectivele clientului.

Cel mai usor mod in care poti afla daca o agentie are rezultate bune in SEO este sa ii verifici portofoliul. Daca clientii acesteia au un indicator de vizibilitate ridicat, atunci este probabil ca el sa fi fost obtinut cu ajutorul strategiei de SEO oferite de catre agentie. In plus, daca agentia a avut rezultate in domenii asemanatoare cu cel al afacerii tale, este posibil sa aiba deja experienta necesara pentru a realiza o strategie de SEO eficienta.

Bugetul pentru SEO trebuie alocat in functie de anumiti parametrii. Principalele elemente care influenteaza bugetul pentru SEO sunt numarul de cuvinte cheie, volumul de trafic generat de catre acestea, numarul de competitori si autoritatea in domeniu a acestora.

Ambele surse de trafic pot deveni foarte rentabile daca sunt utilizate strategiile potrivite pentru nisa in care activeaza afacerea. Principala diferenta dintre SEO si Google Ads este faptul ca SEO necesita timp pentru a obtine rezultate, cat si o investitie constanta. In schimb, Google Ads poate genera rezultate intr-un timp relativ scurt de la pornirea campaniilor. In plus, daca vor fi oprite investitiile intr-o campanie de SEO, traficul organic este posibil sa creasca in continuare, in timp ce, in cazul Google Ads, traficul se va opri imediat ce reclamele vor fi puse pe pauza.

Copyright © Search Ads. All Rights Reserved.

Marketing Online Search Ads - Partener Google Search Ads - Certificare Digital Marketing Meta Search Ads - Partener Meta