Solicita acum o oferta SEO pentru site-ul tau și o primesti garantat în maxim 24 ore!
Mai multi utilizatori, mai multi clienți.
Solicita acum o oferta SEO pentru site-ul tau și o primesti garantat în maxim 24 ore!
Auditul ne va ajuta sa stabilim strategia pe care o vom aborda pentru a atinge obiectivele stabilite. Auditul va cuprinde urmatoarele elemente: Analiza tehnica a site-ului, Analiza Usability, Audit SEO Off-Page
In functie de obiectivele si resursele disponibile se va realiza o strategie pe termen lung. Aceasta se va stabili impreuna cu clientul si va tine cont de: volumul cautarilor, scorul de vizibilitate actual, autoritatea in domeniu, competitie, relevanta si buget.
Presupune optimizarea site-ului la nivel tehnic, dar si la nivel de design, astfel incat site-ul sa se incarce rapid, sa fie indexat corect si sa ofere o experienta placuta utilizatorilor. Aceasta etapa dureaza in jur de 2-4 saptamani, in functie de dimensiunea si complexitatea site-ului.
Aceasta etapa presupune imbunatatirea perceptiei clientilor si a motoarelor de cautare asupra calitatii brand-ului si a site-ului. Printre principalele task-uri putem enumera: Realizarea unei strategii de publicare a content-ului din mediul online, Cresterea brand awareness-ului, Publicarea de advertoriale de tip native advertising, Crearea si monitorizarea paginilor de Social Media si Monitorizarea evolutiei scorului de vizibilitate si a autoritatii in domeniu.
Afacerea ta are nevoie de cat mai multa vizibilitate la nivel local, de aceea vom crea o strategie de optimizare pentru a creste brand awareness-ul si autoritatea pentru aria de interes. Google Local Pack este unul dintre cele mai importante sisteme in care urmarim sa ne afisam pe primele pozitii, astfel incat oricine cauta in zona serviciile/produsele tale sa le descopere cat mai usor. Acest sistem are o rata de click foarte mare, comparativ cu rezultatele clasice, ceea ce ne va ajuta sa generam trafic mai mult trafic organic local.
Costurile per click in zona PPC cresc semnificativ de la un an la altul, astfel devine din ce in ce mai costisitor sa generezi trafic. Optimizarea ratei de conversie este unul dintre cele mai importante procese in ziua de azi, deoarece urmareste sa genereze cat mai multe conversii din traficul deja generat. Aceasta va ajuta la imbunatatirea semnificativa a CPA-ului si ROAS-ului din campanii. Ne folosim de CRO pentru ca motoarele de cautare sa descopere ca site-ul nostru este mai relevant decat cele ale concurentilor si ca vizitatorii au parte de o experienta mai buna.
Tool-urile folosite ne permit sa oferim posibilitatea clientilor sa vada in timp real cu decurge campania de SEO. Veti putea urmari pozitiile cuvintelor cheie si modificarile suferite de acestea inca de la inceputul campaniei. Vom urmari constant inclusiv modul in care evolueaza concurentii. Oferim acces inclusiv la contentul publicat in vederea optimizarii OffPage si punem la dispozitie detalii despre modul in care acesta a impactat modificarile.
Imbunatatirea experientei utilizatorilor este unul dintre cele mai importante procese pe care motoarele de cautare le urmaresc indeaproape, deoarece acestea isi doresc sa se mentina cat mai relevante, astfel incat acestia sa continue sa le foloseasca. Scopul nostru este sa cream o interfata cat mai placuta si mai usor de utilizat pentru vizitatorii site-ului, astfel incat semnalele primite de catre motoarele de cautare sa fie unele pozitive. Acest lucru va conduce la pozitionare pe primele pozitii in pagina de cautare si vor imbunatatii in acelasi timp si rata de conversie.
In primul rand, trebuie sa ne asiguram ca vom monitoriza corect si complet evolutia campaniilor. De aceea, vom verifica si implementa, daca este cazul, tag-urile de Google Analytics, Google Tag Manager si vom crea si seta contul de Google Search Console. Vom urmari atent scorul de vizibilitate, autoritatea in domeniu, modul in care content-ul generat impacteaza modificarile pozitiilor in pagina de cautare si mentiunile brand-ului pe alte site-uri.