Agentie Marketing Online Bucuresti

Dublarea vânzărilor pentru o librărie online prin Google Ads

Una din cele mai mari librării online de pe piața din România, atât cu titluri de la edituri naționale, cât și propriile titluri și cărți.

Comunicarea continuă client-agenție a însemnat stabilirea unor obiective trimestriale în ceea ce privește KPI-urile de vânzare.

Strategia din Google Ads urmărește să fie alinitata strategiilor din alte canale folosite pentru promovare (Facebook, Tik-tok, email marketing), mai ales când se fac lansări noi de carte.

Promovarea unui nou titlu sau edituri aduce împreună campanii clasice de search, campanii de Shopping și Performance Max, în funcție de durata campaniilor și audiențele vizate.

Rezultate

  • Creștere de peste 20% a încasărilor
  • Profitabilitatea a fost una în marjele dorite de peste 20%
  1. Cu o investiție pe măsură în Google Ads, o dublare a vânzărilor în Q1.
  2. În Q2 o creștere a vânzărilor cu 2.880.000 RON comparativ cu Q1
  3. În Q3 am atins pragul de 6 milioane în vânzări și 60.000 de comenzi.