Agentie Marketing Online Bucuresti

Peste 1,5 milioane de lei vânzări prin Google Ads cu doar 98.000 de lei investiție în publicitate

Ansamblul rezidențial analizat se situează într-o locație premium, amplasată în cea mai dinamică zonă a Bucureștiului, Pipera Nord, în imediata apropiere a celui mai extins centru de birouri din capitală. Complexul se bucură de o gamă diversificată de facilități exclusive în zonă, printre care se numără un bazin semi-olimpic, o pistă de alergare ce depășește 1,5 km, un centru de wellness și 10.000 de metri pătrați de spații verzi integrate în arhitectură.

Case Study Metrics – Google Ads:

Durata: 1 Martie 2023 – 30 Septembrie 2023

Ad Spend Google: 150.695 RON

Leads: 910

 

 

 

Colaborarea cu acest client a început o dată cu lansarea primului lor proiect pe piață imobiliară din România și a continuat cu toate proiectele dezvoltate de acesta.

Având în spate experiență primului proiect, strategia a fost una generală de expunere cu focus pe cele două tipuri de conversie activă, formular și telefon.

Challenge: generare awareness pentru noul proiect și un cost pe lead în standardele pieteii.

Soluția

Campanii dedicate de lead generation pe Search, cu focus pe căutări legate de zone și campanii de retargetare a clienților pe Search.

Adiacent am rulat și campanii de Smart Search pentru Republica Moldova, cât și campanii axate pe competitori.

În rețeaua de Display am renunțat la variantele de site-uri targetate fix, folosite în trecut, și am mers pe varianta de awareness masiv cu focus pe segmente de piață de real estate și remarketing clasic.

Noutatea a venit în folosirea campaniei de Perfomance Max pentru generarea de lead-uri. Deși, inițial că un test, pentru că ne temeam de calitatea lead-urilor din acest tip de campanie, prin audiențele bine targetate, rezultatele foarte bune și în calitatea acestor lead-uri.

Rezultate

  • Diminuarea costului pe lead la jumătate
  • De la 213 RON cost/lead la 117 RON cost/lead în doar 8 luni