Ce este Huawei Ads – noua platforma de promovare

Tehnologia avanseaza de la o zi la alta. Ceea ce ieri ni se parea ceva incredibil, greu de atins s-a concrectizat in realitatea de azi, iar partea si mai buna e ca fiecare an ne surprinde cu ceva nou. E clar ca viata noastra se schimba de la o zi la alta si ca evoluam, atat noi, cat si afacerile noastre. Astfel, am devenit din ce in ce mai activi in mediul online, am creat comunitati puternice si am invatat ca promovarea este cheia succesului in afaceri. Fie ca ai o companie care produce un profit considerabil an de an, o companie cu o imagine puternica in piata sau tocmai ce ai pus pe picioare un mic business de familie, sansele de a ramane in atentia consumatorilor depind in primul rand de strategiile de promovare alese.

Citeste mai mult…

Cum se face migrarea la Google Analitycs 4?

Deja este cunoscut faptul ca din iulie 2023 tool-ul Universal Analitycs (UA) de la Google, cunoscut si sub denumirea de Google Analitycs 3 (GA3), nu va mai colecta date, fiind astfel recomandata trecerea la un nou tool, si anume Google Analitycs 4 (GA4). In plus, Google recomanda ca aceasta trecere sa fie facuta cat mai repede posibil, asa ca daca ai impresia ca ai timp, sa stii ca lucrurile nu stau chiar asa…

Citeste mai mult…

Cum sa iti protejezi brandul cu Google Ads

Daca nu ai mai auzit pana acum termenul de “campanii de brand protect” este posibil sa ti se para inutil sa licitezi in Google Ads pentru expresiile ce contin numele brandului tau.  De ce ar vrea cineva sa plateasca suplimentar pentru clientii care deja isi arata intentia de a apela la serviciile/produsele brandului propriu?! O sa iti explicam mai jos de ce este important sa derulezi astfel de campanii si ce beneficii pot aduce business-ului tau.

Citeste mai mult…

Cum masori performantele campaniilor din Google Ads

Mai mult ca sigur ai auzit oamenii vorbind despre CTR, ROAS, CPA si multi alti indicatori de performanta. Daca vei cere parerea pe un forum sau o retea de socializare in legatura cu acestia vei primii tot felul de pareri diferite si este foarte posibil ca niciuna dintre ele sa nu fie cea corecta pentru tine. De ce? Fiindca fiecare domeniu si fiecare afacere in parte sunt diferite, nu exista o reteta sigura a succesului, de aceea nici performantele nu se masoara la fel. Citeste mai mult…