Cum sa iti protejezi brandul cu Google Ads

Daca nu ai mai auzit pana acum termenul de “campanii de brand protect” este posibil sa ti se para inutil sa licitezi in Google Ads pentru expresiile ce contin numele brandului tau.  De ce ar vrea cineva sa plateasca suplimentar pentru clientii care deja isi arata intentia de a apela la serviciile/produsele brandului propriu?! O sa iti explicam mai jos de ce este important sa derulezi astfel de campanii si ce beneficii pot aduce business-ului tau.

Citeste mai mult…

Cum masori performantele campaniilor din Google Ads

Mai mult ca sigur ai auzit oamenii vorbind despre CTR, ROAS, CPA si multi alti indicatori de performanta. Daca vei cere parerea pe un forum sau o retea de socializare in legatura cu acestia vei primii tot felul de pareri diferite si este foarte posibil ca niciuna dintre ele sa nu fie cea corecta pentru tine. De ce? Fiindca fiecare domeniu si fiecare afacere in parte sunt diferite, nu exista o reteta sigura a succesului, de aceea nici performantele nu se masoara la fel. Citeste mai mult…

Ce inseamna PPC Marketing?

Poate ca ai auzit destul de des termenul PPC, mai ales cand vine vorba de Ecommerce. PPC reprezinta prescurtarea Pay-Per-Click si se refera la un canal de marketing bazat pe plata per click. Acesta este un canal foarte puternic si performant de marketing online, mai ales daca este utilizat de specialisti, dar poate fi si cea mai rapida metoda de a pierde bani daca nu esti atent si nu ai experienta necesara in domeniu. Vom reveni asupra acestui aspect in urmatoarele articole.

Citeste mai mult…