Maximizeaza-ti performanta in Google Ads prin campaniile ‘Performance Max’

Folosirea campaniilor “Performance Max” in Google Ads poate fi un factor cheie in succesul afacerii dvs. online. Acest tip de campanie oferă oportunități unice pentru a atrage clientela și a vă crește afacerile prin intermediul platformei Google Ads. In primul rand, campaniile “Performance Max” se bazează pe tehnologia de automatizare AI, care permite Google Ads sa optimizeze constant campania in functie de obiectivele stabilite.

Citeste mai mult…

Ce este Huawei Ads – noua platforma de promovare

Tehnologia avanseaza de la o zi la alta. Ceea ce ieri ni se parea ceva incredibil, greu de atins s-a concrectizat in realitatea de azi, iar partea si mai buna e ca fiecare an ne surprinde cu ceva nou. E clar ca viata noastra se schimba de la o zi la alta si ca evoluam, atat noi, cat si afacerile noastre. Astfel, am devenit din ce in ce mai activi in mediul online, am creat comunitati puternice si am invatat ca promovarea este cheia succesului in afaceri. Fie ca ai o companie care produce un profit considerabil an de an, o companie cu o imagine puternica in piata sau tocmai ce ai pus pe picioare un mic business de familie, sansele de a ramane in atentia consumatorilor depind in primul rand de strategiile de promovare alese.

Citeste mai mult…

Cum se face migrarea la Google Analitycs 4?

Deja este cunoscut faptul ca din iulie 2023 tool-ul Universal Analitycs (UA) de la Google, cunoscut si sub denumirea de Google Analitycs 3 (GA3), nu va mai colecta date, fiind astfel recomandata trecerea la un nou tool, si anume Google Analitycs 4 (GA4). In plus, Google recomanda ca aceasta trecere sa fie facuta cat mai repede posibil, asa ca daca ai impresia ca ai timp, sa stii ca lucrurile nu stau chiar asa…

Citeste mai mult…