GNEX

Gnex

Un exemplu de campanie perfect care arata ca o structurare si o configurare eficienta a campaniilor Google AdWords, precum si intelegerea reactiilor clientilor la un brand nou aparut poate avea efecte benefice la nivelul unei campanii.


In cazul contului Gnex, efectele care au fost cele mai importante sunt creșterea conversiilor cu 177%, în timp ce costul pe conversie a scazut cu 44% fata de valoarea initala.


De asemenea, numarul de click-uri si impresii a crescut cu 484%.

Before

Acesta era variabil, avand in vedere ca piata dronelor si a echipamentelor de genul celor comercializate de client este una in plina dezvoltare, cu numerosi concurenti puternici. Ceea ce era vital pentru noi in cazul de fata a fost obtinerea unui profit mai ridicat fata de ce se inregistra in momentul initial, precum si crearea unei imagini de brand prin awareness.

Goals

Crearea unei imagini de brand pentru Gnex, scaderea costului pe conversie pentru un profit mai mare si dezvoltarea unei campanii orientate catre un volum cat mai ridicat al vanzarilor.

Strategy
  • structurarea campaniei pe produsele comercializate (pe baza unui istoric din campaniile anterioare), cuvintele cheie si grupuri de anunt impartite in functie de tematica la care se incadrau si cat de preformante erau;
  • campanii sezoniere pe diferite perioade ale anului (sarbatori sau promotii generale, cum ar fi Black Friday);
  • peste 440 de cuvinte negative la nivel de campanie;
  • extinderea listelor de cuvinte cheie targetate (momentan campania are peste 500 de cuvinte cheie active);
  • optimizarea constanta a ad-urilor, precum si testare intre minim 3 variante de anunturi ;
  • introducerea de extensii de anunt, sitelink-uri, extensie de locatie si telefon;

Grafic

Cost/Conversie VS. Conversii

Dupa cum se poate vedea in graficul de mai jos, campania a avut o evoluție foarte buna (linia rosie arata scaderea costului pe conversie, iar linia neagra arata cresterea numarului de conversii).

Copyright © Search Ads. All Rights Reserved.

Marketing Online