BBY

BBY

Site-urile de comert online se caracterizeaza printr-o evolutie destul de dinamica, in conditiile in care exista noi oferte, colectii de produse noi, iar campaniile de promovare trebuie actualizate constat.

In acest sens, o structura si o configurare eficienta a campaniilor Google AdWords, precum si programarea in concordanta cu trenduri si perioade diferite poate avea efecte benefice la nivelul unei campanii.

In cazul contului BBY, efectele care au fost cele mai importante sunt creșterea ratei de conversie cu 810%, în timp ce costul pe conversie a scazut cu 94% fata de valoarea initala. De asemenea, numarul de click-uri si impresii a crescut cu 99%.

Before

Contul AdWords BBY avea un profit usor fluctuant la momentul preluarii sale, atat in ceea ce priveste costul pe conversie, cat si rata de conversie. Provocarea pentru noi a fost obtinerea unui profit semnificativ mai mare fata de ce inregistra in momentul initial cu acelasi buget, precum si cresterea ca awareness.

Goals

Alaturi de client am stabilit obiectivele campaniei, printre care s-au numarat crearea unei imagini de brand pentru BBY, scaderea costului pe conversie pentru un profit mai mare, dezvoltarea campaniei in asa fel incat volumul vanzarilor sa creasca.

Strategy
  • pe baza analizei site-ului si a istoricului din cont, campania Google AdWords Search a fost impartita in functie de publicul tinta – barbati sau femei, iar cuvintele cheie si ad grupurile au fost structurate in functie de tematica la care se incadrau si cat de preformante erau;
  • crearea unor campanii sezoniere in functie de promotiile pe care clientul le avea sau pe diverse oferte (cele de sarbatori precum Craciun, Paste, etc.);
  • peste 100 de cuvinte negative la nivel de campanie;
  • introducere de cuvinte-cheie specifice pentru ca bugetul alocat sa se consume eficient si performant;
  • extinderea listelor de cuvinte cheie (in acest moment campania are peste 1100 de cuvinte cheie active);
  • activarea de setari cum ar fi enhanced CPC;
  • testare continua intre minim 3 variante de anunturi, optimizarea constanta a acestora;
  • introducerea de extensii de anunt, site, link-uri, extensie de locatie si telefon;

Grafic

Cost/Conversie VS. Conversii

Rezultatele nu au intarziat sa apara, astfel incat dupa preluarea campaniei s-a inregistrat o evoluție foarte buna (linia rosie arata scaderea costului pe conversie, iar linia neagra arata cresterea numarului de conversii).

Copyright © Search Ads. All Rights Reserved.

Marketing Online Google Web Designer Search Ads - Partener Google